anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Börjes paket på väg!!!

Av anaby - 21 december 2011 02:45

Idag fick jag ett mail att mitt Börjes paket var på väg!! Helt otroligt då jag gjorde beställningen i lördags   Jag tror aldrig att jag har varit med om en sån snabb leverans därifrån någon gång tidigare..då har jag beställt där sedan 1983!!! De har verkligen satsat på att få iväg beställningarna före jul i år  Jag lär nog kunna hämta ut paketet senast på fredag    

Har tittat runt lite  på regntäcken på Horze, Hööks och Börjes i en lite annorlunda färg  Det rosa/svarta på Hööks fanns bara i 155 cm och T behöver 165 cm annars tuggar han ännu mer på täcket då det blir för trångt i bogen  Tyckte dock att det RÖDA regntäcket på Hööks kändes helt ok!! Det finns också i rätt storlek  Får se hur jag gör om/när de Rear ut dem sedan...om T får sig ett rött täcke   Det är absolut ingenting jag måste ha utan i såna fall OM de rear ut dem framöver  Vi får se vad som händer!!! Hittade även ett rött Amigo regntäcke med avtagbar hals till MYCKET bra pris på 2 olika ställen  Är dock inget akut problem utan nu kommer vi att ha 2 extra regntäcken tills vidare....får se om eller hur mycket han demolerar täcken i framtiden  

Jag ska även ut på "färgjakt" under nästa vecka. Måste hitta en fin röd och gul färg till mina schabrak mm som ska färgas framöver   

Nej, nu ska jag in till tvättstugan och göra lite nytta och sedan städa lite innan jag sätter mig framför TV en stund...tills det blir dags att gå "rond"  

Ha en jättebra fortsatt onsdag!!

Mvh anaby  

 
 
Karja

Karja

21 december 2011 07:35

ja tycker som så att täcken kan man aldrig ha för lite av :P täcken är ju något som verkligen går åt.hoppas du hittar nån bra färg sen =)
sv:ja har inte hemlängtan heller, e så lugnt att ja slipper allt de psykiska ja hade när ja skulle åka pga familjen men det släppte på tåget när ja åkte ner. mår så bra nu =)

http://www.myonelife.nu

anaby

21 december 2011 17:05

Det är alltid bra att ha något extra täcke så att man har att ta fram om det går sönder eller dylikt:) T använde mest ofodrat och fodrat regntäcke. Har flera vintertäcken med och utan hals...halvhals mm. Men de används bara vid riktigt kyla. Därför vill jag gärna ha fler regntäcken. Men just nu klarar vi oss bra med de vi har. När det blir "dags" för ett till regntäcke lutar det åt det röda Amigo...tyckte att det både var fin färg, bra täcke och riktigt bra pris på det!!!

Så skönt att det gått så bra för dig!!! Måste var en stor lättnad:D Nu kommer det att lösa sig med sömn och annat:D

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards